1

Wątek: Problem z prezentem

Mam wielki problem z prezentem na urodziny, otóż chciałam kupić swojemu ukochanemu na urodziny taki fajny zegarek. Macie jakieś sprawdzone miejsce może ? I fajnie by było jakby od razu było grawerowanie na miejscu

2

Re: Problem z prezentem

A masz już wybraną markę? Bo jeśli nie to mogę Ci polecić zegarki męskie hugo boss na E-Watches.pl . W tym sklepie też jest opcja grawerowania, więc z tym nie będzie żadnych problemów

3

Re: Problem z prezentem

A to jesteś już przekonana na zegarek ? Bo ja mam fajny pomysł smile Może postaracie się o malucha i w dzień urodzin pokażesz Twojemu lubemu stronę http://kosmetykidzieci.pl/ , tak żeby mógł się domyślić o co chodzi... Hehe, to by było takie śmiechowe smile A tak serio, to na Twoim miejscu bardziej pomyślałbym o jakiejś fajnej bluzie smile

4

Re: Problem z prezentem

Zegarki są fajne ale nie lepiej kupić coś do ubrania?

5

Re: Problem z prezentem

Na przykład jakiś fajny garnitur, to faktycznie może być dobry pomysł, muszę przyznać smile

6

Re: Problem z prezentem

Myślę, że w pościel będzie bardzo dobrym prezentem. Należy tylko pamiętać, żeby kupować takie rzeczy ze sprawdzonych sklepów, a nie na przykład na targu nie wiadomo od kogo. Mogę polecić na przykład https://posciel-kobi.pl/blog/8_posciel-z-kory, na tej stronce jest sporo informacji o rodzajach pościeli no i przede wszystkim można ją tam kupić

7

Re: Problem z prezentem

Ja bym na twoim miejscy dał pieniądze i się nie martwił czy prezent będzie udany.

8

Re: Problem z prezentem

W sumie to o ile znasz jego wymagania w tej kwestii to problemu brak ale nie sądzę z kolei by był to dobry pomysł jeśli ich nie znasz hmm.

9

Re: Problem z prezentem

A co byś powiedziała na taki prezent jak na przykład spinka do krawata? Jeśli Twój facet to elegancki mężczyzna to na pewno spodobała by mu sie jakaś stylowa i nietuzinkowa spinka smile Mój na przykład był bardzo zadowolony z takiego prezentu!

10

Re: Problem z prezentem

Ja bym zainwestował w jakieś fajne bilety w fajne miejsce albo na jakieś fajne wydarzenie.

11

Re: Problem z prezentem

Jeśli na prezent pomysłu brak, to lepiej zapytać wink. Mój chłopak wymyślił sobie, że chce na urodziny dostać tablicę suchościeralną – by wypisywać sobie niej rzeczy do zrobienia na każdy dzień. Kupiłam mu taką w tym sklepie: https://tableo.eu. Jest z niej bardzo zadowolony.

12

Re: Problem z prezentem

jeżeli nie mamy pomysłu na prezent warto jest poszukać coś uniwersalnego, na przykład bon upominkowy do sklepu

13

Re: Problem z prezentem

Cóż, zależy w sumie od preferencji, kwestia na tyle indywidualna że często lepiej samemu się zastanowić co się woli a nie pytać innych. Bo co z tego że ktoś nam powie że to jest lepsze dla niego jeśli dla nas będzie gorsze.

14

Re: Problem z prezentem

jeżeli mamy problem z doborem prezentu warto pomyśleć o bonach upominkowych do sklepów z odzieżą, gdyż jest toi bardzo uniwersalne

15

Re: Problem z prezentem

sprawdź u jubilerów, oni często mają super zegarki!

16

Re: Problem z prezentem

A myślałaś może o jakimś karnecie na siłownie czy do klubu fitness? Myślę, że każdy chce o siebie dbać, a szczególnie mężczyzna wink więc może to byłoby dobrym wyborem, znacie może klub fitness w Krakowie http://www.parkwodny.pl/wellness/oferta/fitness/ ? Bardzo fajna opcja dla wszystkich, którzy chcą się trochę poruszać w fajnym gronie ludzi, sam nie byłem przekonany, ale teraz jestem tam minimum raz w tygodniu wink

17

Re: Problem z prezentem

Tak naprawdę to jest kwestia bardzo indywidualna więc nie wiem czy pytanie na forum to taki dobry pomysł... Musisz przeanalizować co może być najlepsze i to wybrać. A ktoś obcy nie znając tematu to raczej może tylko strzelać w ciemno tongue.

18

Re: Problem z prezentem

polecam na prezent kupno bonów upominkowych do sklepu z odzieżą, najlepiej się nadają smile

19

Re: Problem z prezentem

Wiecie skąd biora sie problemy z kupnem prezentu ? Najczęściej stąd że tak naprawdę nie zna się osoby której się ten prezent kupuje...

Ostatnio zmieniony przez Symulacyjny505 (2017-09-22 05:39:52)

20

Re: Problem z prezentem

jeżeli nie wiesz co sprawić komuś na prezent to najlepiej jest wręczyć gotówkę

21

Re: Problem z prezentem

Dokładnie gotówka to świetny prezent ewentualnie można podarować jakiś bon do sklepu.

22

Re: Problem z prezentem

Ja prezenty kupuje zawsze za pomocą portalu gazetki promocyjne i prawie zawsze wszyscy są zadowoleni. Najlepiej przeglądać te z media markt.

23

Re: Problem z prezentem

Faktycznie, to naprawdę jest całkiem spory problem...

24

Re: Problem z prezentem

marianleski86 napisał:

Ja prezenty kupuje zawsze za pomocą portalu gazetki promocyjne i prawie zawsze wszyscy są zadowoleni. Najlepiej przeglądać te z media markt.

Ja często korzystam z tego portalu przy zakupie prezentów.

25

Re: Problem z prezentem

Ja myślałam, żeby swojemu chłopakowi kupić spinki do mankietów, ale zastanowiłam się nad tym i jednak postanowiłam kupić mu krawaty męskie. Zawsze miał problem, żeby dobrać ładny, więc trochę mu pomogłam tym prezentem. Kupiłam je tutaj: https://www.ekrawat.pl/. Są całkiem dobrej jakości wink